Przypominamy, iż
w dniach od 06.03.2024r. do 13.03.2024r. ,
w związku
z otworzeniem drugiego oddziału dla klasy pierwszej,
RUSZA REKRUTACJA UZUPELNIAJĄCA
Pakiet dokumentów do wypełnienia można odebrać w sekretariacie szkoły, lub pobrać ze strony internetowej www.sp2.gryfow.pl
Preferowane sposoby dostarczenia dokumentów rekrutacyjnych:
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: sp2gryfow@gmail.com z tytułem wiadomości „ZGŁOSZENIE – KLASA 1”
- do skrzynki pocztowej umieszczonej przy budynku głównym szkoły na ulicy Uczniowskiej 11.
- Dokumenty można składać także osobiście w sekretariacie szkoły
(od poniedziałku-do piątku 8:00 – 14:00).
Informacja telefoniczna: 75 78 13 269.
Komplet dokumentów:
- Wniosek o przyjęcie do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kombatantów Ziemi Gryfowskiej w Gryfowie Śląskim.
- Klauzula Informacyjna dla celów rekrutacji
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wizerunek ogólny).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wizerunek facebook).
- Oświadczenie w przypadku braku możliwości uzyskania podpisu jednego z rodziców/opiekunów prawnych dokumentów na potrzeby rekrutacji.
- Oświadczenie o miejscu zamieszkania dziecka wraz z rodzicem/opiekunem prawnym.
- Oświadczenie woli potwierdzenia przyjęcia dziecka do szkoły.
Dokumenty powinny być podpisane przez obojga rodziców/opiekunów prawnych.
Uwaga:
Przy zapisie konieczne jest przedłożenie następujących dokumentów:
-
- Akt urodzenia (kserokopia)
- Zdjęcie do legitymacji (podpisane)
Jeżeli posiada:
- Opinia wydaną przez poradnię psychologiczno – pedagogiczną (kserokopia)
- Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność dziecka (kserokopia)
- Orzeczenie o niepełnosprawności (kserokopia)
Wszystkich zainteresowanych zapisaniem dziecka do klasy pierwszej
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2
w Gryfowie Śląskim
p.o. mgr Alicja Kuźniarz